Chat with us, powered by LiveChat

Връщане и замяна

Политика за връщане и замяна

Първо: опаковай всички артикули в оригиналната опаковка. Артикулите, закупени като комплекти, трябва да бъдат върнати в комплекти.
Второ: попълни формуляра за заявка за връщане, приложен към поръчката.
Трето: прикачи копие от потвърждението на поръчката, посочи начина на възстановяване на средствата (превод по банкова сметка).

Четвърто: Изпрати пратката на този адрес:

София, България
местност Гардова глава, район Витоша, ул. "Стоил Слатински" 10, 1616 София

Пето: след като изпратиш пратката, моля, уведоми ни за това, като изпратиш имейл до [email protected]

Правила за връщане и замяна

Клиентите имат право да върнат всички закупени артикули, без да посочват причината за това, в рамките на 14 (четиринадесет) календарни дни от момента на получаването им от Продавача или представители на Продавача. Артикулите могат да бъдат върнати със запазени потребителски свойства, фабрични етикети и оригинално състояние.

За да върнат артикулите, клиентите трябва да изпратят копие от доказателство за покупка и да попълнят формуляра за заявка за връщане.

Правила за връщане и замяна на артикули с открити дефекти:

Клиентите имат право да уведомят Продавача за открити дефекти и да изискат отстраняването им в рамките на 30 (тридесет) календарни дни от момента на получаване на Артикулите от Продавача или представители на Продавача. Единственото изключение са дефекти, причинени от неправилно използване на Артикулите от страна на Клиента.

Клиентите имат право да откажат да вземат Артикули и да поискат възстановяване на парите. В този случай Артикулите трябва да бъдат върнати на Продавача, като се запазят техните потребителски свойства, фабрични етикети и оригинално състояние..

За да върнете артикулите, трябва да изпратите копието на доказателството за покупка и да попълните формуляра за заявка за връщане.


Нашата политика за връщане и възстановяване на средства е описана по-горе. Съгласно закона за електронна търговия, магазините са законово задължени да публикуват своята политика за възстановяване на средства. Ако даден магазин не публикува никаква политика за връщане, законът изисква магазинът да приема връщания в рамките на 30 дни от покупката.